Како ући у Деад Минес у Ворлд оф Варцрафт

Northrend Realm Basic Info & Guide
Видео: Northrend Realm Basic Info & Guide

Садржај

У Ворлд оф Варцрафт-у, Деад Минес је тамница на нивоу од 10 до 20 на западном брду, који се налази у источним краљевствима у Азеротху. Она је првенствено тамница Алијансе, али такође привлачи Хорде због награда. Као члан савеза, Рудници су кратак Стормвинд скок. Као члан Хорде, то може бити мало компликованије и можете умријети путујући тамо ако сте између нивоа 10 и 20, јер ће прво бити потребно путовати кроз Серра до Еспинхацо.

Упутства

У Ворлд оф Варцрафт, Деад Минес је ниво од 10 до 20 тамница на западном брду, који лежи у источним краљевствима у Азеротху. (опасност - минес имаге би Ивонне Виеринк фром Фотолиа.цом)

Аллианце

1. Почните од Стормвинда. Из Екодара, идите бродом на доковима у близини Екодара до Аубердина, а затим бродом на пристаништу право од Аубердина до Стормвинда. Из Дарнассуса, узмите чамац или гриффин из села Рут'тхеран одмах испред Дарнассуса до Аубердина, а затим идите бродом до Сторм Вхарф-а. Из Алтафорје, узмите метро Цоррефундо (налази се у алеји Гамбиарре) или одлетите у Стормвинд. Од Даларана или Схаттратха, однесите портал до Стормвинда.

2. Идите према Церро Оесте. Ако имате путању лета, одлетите на Сентри Хилл. Иначе, изађите из предњих врата Вентобраво и пратите запад до Церро Оесте.

3. Путујте јужно до раскрснице која иде источно и западно. Ако сте ходали или јахали, очигледно ће потрајати мало дуже од славине.

4. Идите на запад док не уђете у Арроио да Луа.

5. Пратите малу стазу према југу у Арроио да Луа док не пронађете фонтану у центру.

6. Видите велику амбар са ваше леве стране док сте код фонтане.

7. Прођите кроз улаз у велику житницу која се налази десно од ње.

8. Скрените лево када уђете и идете степеницама. Наставите да пратите пут.

9. Иди на југ кад си на нижем нивоу, у великој пећини.

10. Крените на запад када пронађете прву раскрсницу. Ова стаза ће поново кренути на југ.

11. Идите на запад кад стигнете до друге раскрснице док не нађете велики мост. Не идите преко моста.

12. Скочите преко десне ивице моста.

13. Уђите испред портала.

Хорде

1. Почните од кампа Гром'Гол у Серра до Еспинхацо. Из Оргриммара, изађите из предњих врата и идите на источни зеппелин торањ. Узми цепелин са севера који води до кампа. Од Цлифф оф Тхундер, узмите цепелин Рисинг Спирит или летите у Оргриммар и наставите да водите Зеппелин у Гром'Гол. Из Доњег града, уђите у зеппелин торањ на десној страни и идите на врх транспорта до Гром'Гола. Из града Силвер Моон, користите транспортер до Доњег града на крају палате и наставите до кампа Гром'Гол.

2. Трчите или се пењите уз пут северно од Серра до Еспинхацо док не стигнете до Шуме сумрака.

3. Наставите према северу у Сумрак шуму док не стигнете до раскрснице ка Истоку и Западу. Идите на запад док не пређете реку у западном брду.

4. Наставите према западу према западном брегу док не стигнете до Арроио да Луа.

5. Следите кораке од 5 до 13 одељка Савеза.