Како добити "Сумо Слам картицу" у Бен 10 Протецтор оф Еартх

Anonim
Како добити "Сумо Слам картицу" у Бен 10 Протецтор оф Еартх - Чланци

Садржај

"Бен 10: Заштитник Земље" је игра Нинтендо ДС заснована на популарној серији цртаних филмова истог имена. Игра даје младом титуларном суперхероју задатак да напредује кроз низ нивоа, сакупљајући моћне предмете и одбијајући инвазију ванземаљаца која прети Земљи. Један од изазова "Бен 10: Протецтор оф Еартх" је сакупљање скривених карата познатих као "Сумо Слам". Постоји петнаест карата које се морају сакупити на нивоима пре него што играчи могу да тврде да су завршили игру.

Упутства

"Бен 10: Протецтор оф Еартх" је објављен за Нинтендо ДС (травел лобби имаге би Раду Разван фром Фотолиа.цом)
  1. Идите десно од почетка "Великог кањона 1". Када дођете до низа истурених платформи, останите у приземљу док не дођете до мале пећине која садржи прву картицу.

2. Идите десно у "Меса Верде Ареа 2" док не нађете непробојни зид. Пређите на ВЛР8 форму и користите Варпспеед снагу да дођете до врха зида. Прошетајте удесно док не дођете до зида са виновом лозом и скочите поред овог зида. Померите се иза леве ватре да бисте пронашли другу Сумо Слам картицу.

3. Промените на КСЛР8 када се налазите у лифту у зони 4 подручја 51, ниво "Нови Мексико". Употријебите Варпспеед да се попнете на лифт гдје ћете видјети трећу картицу у малом удубљењу. Употријебите Варпспеед на десној страни да га дохватите.

4. Прођите поред првог катапулта у подручју 3 у Сан Франциску. Скочите горе и трчите горе десно на две платформе, а затим спустите леву ивицу друге сиве платформе да бисте пронашли следећу картицу.

5. Трчите право у "Област 1" "Редвоод Форест" док не дођете до зида с виноградима. Попните се на ове лозе док не стигнете до врха каменог стуба. Трчите десно поред овог стуба док не дођете до платформе; пада до дрвене платформе са следећом картицом која лебди на дохват руке.

6. Идите даље од постројења у "Подручје 3" до "Цратер Лаке" и користите Варпспеед да дођете до платформе. Идите горе и на лево са још једним Варпспеедом, а затим идите десно до велике победе-регала. Скочите на десно да бисте постигли још једну победу-регалије, и користите ВарпСпеед са леве ивице овог да постигнете трећу мању реггае победу. Скочите са леве ивице до следеће Сумо Слам картице.

7. Прошетајте удесно док не дођете до сломљеног моста у Зони 1 од Еффиги Моундс. Спустите ивицу моста и зграбите се улево да бисте дошли до следеће карте.

8. Прошетајте до друге "Борилишта" у "Зони 1" "Водоинсталатерске базе". Померите се горе и десно поред ласера ​​користећи КСЛР8, а затим пређите на Вилдвине када дођете до тачке хватања. Окрените лево од ове тачке да бисте дошли до следеће картице.

9. Попните се на недовршену зграду у "Зони 1" "Чикаго Лаке Фронта". Преместите се у Вилдвине када пронађете "точку граппле" и баците и држите "Б" да добијете додатну висину. Следећа Сумо Слам картица се налази на гребену где ће вас "хватати".

10. Попните се на торањ након прве рампе у Зони 1 историјског бојишта. Скочите право кроз низ платформи које падају до друге куле, у којој се налази Сумо Слам картица.

11. Прођите поред прве "Борилачке собе" у "Зони 2" "Баиоу". Скочите преко три сломљене платформе и користите Варпспеед горе и десно пре него што стигнете до сломљеног моста. Слетјет ћете на скривену платформу. Користите Варпспеед горе и десно поново са ове платформе да бисте дошли до следеће картице.

12. Пређите пут кроз канализацију у "Област 1" "Њу Орлеанса". Скочите преко малог зида десно од излаза канализације да бисте пронашли следећу картицу.

13. Прођите лево док не дођете до великог брода у "Зони 1" "Вашингтон ДЦ". Користите ВарпСпеед да дођете до врха брода; следећа карта је изнад улаза брода.

14. Прођите поред ватромета и искључите прву палубу у "подручју 2" "Цапе Цанаверал". Држите се лево и идите даље од ватре испод платформе да бисте дошли до следеће Сумо Слам картице.

15. Прођите кроз прву "Борилачку собу" и катапултирајте у "Зону 1" "Немилице". Попните се јарболом након катапулта и причврстите га лијево на дну јарбола како бисте пронашли скривену собу. На леви крај ове собе је последња карта.